Czy jesteś gotów podjąć wyzwanie i zarządzać serwisem lokalnym? Szukamy ludzi z inicjatywą i determinacją.
Polish Cooperation Network
Wspieramy rozwój organizacji polonijnych. Dowiedz się jak możesz skorzystać.
Znajdujesz się na forum miasta lokalnego. Wszystkie tematy tutaj poruszane powinny dotyczyącego miasta i najbliższej okolicy. Wszystkie pozostałe tematy można pisać forum ogólnym w tematach:
Jezdze od jakiegos czasu do tej przychodni z corka.Z tego co sie zorientowalam tylko panie sa tam w miare mile.Ludzik bezczelny i niemily,jeszcze wiekszym gburem jest Wilk.Pracuja tam jakby za kare.Odpowiadaja na pytania z laska,nie potrafia sie usmiechnac nawet do dziecka ,ktora zawsze jest zestresowane.Na wizyte zawsze sie wchodzi z 30-45 min.opoznieniem,a jak ja sie spoznilam pare minut,to Ludzik juz mnie nie przyjal.Dla mnie hamstwo i tyle!
ja Gość
Wysłany: Wto Lut 28, 2012 12:24 am
a jest chociaż znacznie taniej?
honorata Gość
Wysłany: Sro Wrz 11, 2013 9:55 am
szczyt bezczelności!!chciałam sie zarejestrować.zafzwoniłam i pani z rejestracji-angielka odłożyła słuchawkę po tym,jak poprosiłam ją o powtórzenie tego co powiedziała.nie zrozumiałam jej bo coś zaczęło przerywać.jak można tak traktować potencjalnego pacjenta??? W rezultacie nie zarejestrowałam sie na wizyte.Jeśli na początku zostałam niemile potraktowana to bez sensu zostawiać tam pieniądze.zapisałam sie do angielskiego dentysty.drożej kosztuje wizyta ale z pewnością zostałam milej potraktowana.odradzam polską przychodnie dentystyczna!!!!!
Jacek Łudzik Gość
Wysłany: Wto Cze 24, 2014 1:17 pm
pozwolę sobie odpowiedzieć na komentarz ,,Zonia''(Tak przy okazji-skoro używa pani mojego nazwiska, proszę wykazać się odrobiną uczciwości i odwagi moralnej i podać do publicznej wiadomości swoje nazwisko. Dodam tylko, że je znam ale chodzi o zasady- anonimowe obrzucanie wyzwiskami jest dobre dla tchórzy)
Wracając jednak do pani komentarza. Jeżeli ktoś jest niemily i zestresowny to chyba chodzi o panią ale nie jest to powód do obrażania innych i KŁAMANIA.
Fakty są takie: opisuje pani dwa zdarzenia
1-długo pani czekała- bo przyjechała pani 40min. przed czasem.Rzeczywiście byłem spóżniony ale 15min. , no ale w pani przypadku było to 40+15 min. Nie dziwę się więc ,że była zdenerwowana, ale przyzna pani, że w dużej mierze, była to pani wina nie moja.
2-druga wizyta -nie przyjąłem pani, bo była pani spóżniona I NIE POWIADOMIŁA NAS PANI o tym (tak jak robią to inni pacjenci, którzy mają problem np. komunikacyjny, z dotarciem do praktyki). Po prostu zacząłem leczenie następnego pacjenta, który już czekał.
Wszystkie dane są do sprawdzenia w praktyce. Mamy komputerowy zapis czasów przybycia, oczekiwania, lezenia i opuszczenia praktyki. To dla ciekawych i dociekliwych. Takie są fakty, łatwe zresztą do zweryfikowania. O tym, że był to wyjątkowy zbieg niepomyślnych zbiegów okoliczności, niech świadczy fakt, że zdarzyło się to 3 lata temu, a ja dalej to pamiętam.
Mam nadzieję,że znalazła pani inną praktykę, która spełnia pani oczekiwania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum